Home|Praktisch|Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2021-04-15T18:16:50+02:00
Heb ik een verwijzing van de huisarts nodig?2021-04-15T18:03:12+02:00

Nee. Je kunt ons gewoon mailen, appen of bellen om een afspraak te maken.

Hoelang duurt een individueel traject?2021-04-19T17:07:10+02:00

Afhankelijk van de vraag waarmee je komt bestaat een traject vaak uit 6 tot 9 sessies. Gaandeweg wordt duidelijk of het een vervolg krijgt.

Ik heb nog nooit iets bij jullie gedaan, kan ik meedoen?2021-04-15T18:08:31+02:00

Aan al het aanbod voor groepen kun je meedoen zonder dat je al eens iets bij ons gedaan hebt behalve de Doorgaande Procesgroep. Die is alleen toegankelijk als je al individuele sessies bij ons gedaan hebt of aan een groep hebt meegedaan.

Slaap ik tijdens een weekend alleen op een kamer?2021-04-15T18:14:08+02:00

Meestal niet. In De Bronhoeve zijn geen eenpersoons slaapkamers. Het is wel mogelijk om ergens in de grote tuin je tentje op te zetten. Bij sommige andere locaties is het tegen een meerprijs wel mogelijk om een eenpersoons kamer te boeken.

Is de Bronhoeve met het OV bereikbaar?2021-04-15T18:08:06+02:00

Vanaf de bushalte in Cothen is het een half uur lopen. Daarom zorgen wij ervoor dat als je met het OV komt, je bij de bushalte wordt opgehaald met de auto. Wel belangrijk dit vooraf af te stemmen. Ook wordt er een deelnemerslijst gedeeld waardoor contact over carpoolen mogelijk is.

Kan ik dieetwensen doorgeven?2021-04-15T18:08:55+02:00

Wij eten altijd vegetarisch en hebben standaard dingen als havermelk, geitenkaas en speltbrood. Naast natuurlijk allemaal andere lekkere dingen. Als je op medische gronden een speciaal dieet hebt horen we het graag. We kijken dan samen wat er mogelijk is.

In welke plaatsen kan ik begeleiding krijgen?2021-04-15T18:09:13+02:00

Individuele begeleiding wordt gegeven in Utrecht, Leiden, Almere, en ….

Is er een wachtlijst?2021-04-15T18:09:29+02:00

Nee. Wij hebben geen wachtlijst. Je kunt vrijwel altijd binnen twee weken bij ons terecht.

Worden de kosten vergoed door de verzekering?2021-04-18T16:08:53+02:00

Helaas worden wij niet vergoed door de verzekering.
Mocht het tarief echt niet haalbaar voor je zijn en je ouders kunnen het ook niet betalen dan hanteren wij een tarief naar draagkracht.
Als je al werkt kun je met je werkgever overleggen. Er zijn veel werkgevers die onze activiteiten vergoeden.
Neem altijd contact met ons op als het financieel niet lukt, dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Heb je een andere vraag?

Stel je vraag hier of neem contact met ons op via een van deze kanalen.

Je bericht is succesvol verzonden.
Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw.
Ga naar de bovenkant